Umawianie wizyt
- Wszystkich zainteresowanych pacjentów zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub kontaktu drogą elektroniczną.
- Uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny możliwie wcześnie w przypadku, gdy wiedzą Państwo ze nie dotrą na wizytę- daję nam to możliwość zaproponowania wizyty pacjentom z listy rezerwowej
- Dzień wcześniej, w formie SMS lub kontaktu telefonicznego, otrzymują Państwo przypomnienie/potwierdzenie wizyty.
- W sytuacji braku potwierdzenia wizyty (gdy pacjent nie oddzwoni lub nie odpisze na SMS-a), wykreślamy wizytę z terminarza i oferujemy ją pierwszemu oczekującemu pacjentowi z listy rezerwowej
- W sytuacji, której pacjent nie pojawi się na potwierdzoną wizytę, umieszczana jest stosowna adnotacja w karcie pacjenta.
- Jeżeli sytuacja się powtórzy pacjent wykreślany jest z listy pacjentów Centrum Stomatologiczne Jahromi-Kloss a o umówieniu wizyty decyduje lekarz
- Bardzo staramy się, aby wizyta odbyła się punktualnie. Ze względu na specyfikę świadczonych usług może zdarzyć się, opóźnienie. Wówczas, mając na uwadze Państwa czas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu, jeśli opóźnienie zdarzy się tuż przed wizytą. Prosimy również, o odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i zrozumienie dla sporadycznych kilkunastominutowych opóźnień.
Umów się na wizytę
w Jahromi-Kloss
Umów wizytę